Tuesday, August 24, 2010

bahana contact lens

huuu...gni la manusia...ble da sakit, bru teringat betapa besarnya nikmat sihat...huhu..skng bru aku sedar akn betapa berharga nye nikmat penglihatan yg sempurna...Ya Allah, sungguh x terhitung nikmatMu....spti firmanNYA, "Dan sekiranya kamu menghitung nikmat Allah, nescaya tidak dapat menghitungnya. Sesungguhnya Tuhan itu Maha Pengampun dan Maha Penyayang." (surah AN-NAHL : ayt 18)

aku pon xtaw la mcmne mate aku ley jd cmni...seingt aku, aku da jage cmntact lens tu...basuh tgn b4 nk pakai n kuarkan, bilas, rendam....tp kne gak...maybe ni adelah musibah untuk aku ats kekhilafan yg telah aku lakukan...ataupun ujian Allah untuk aku...."Dan Tuhan melahirkan kamu dari perut ibumu tanpa mengetahui apa-apa pun. Dan (kemudian) diberinya kamu pendengaran, penglihatan dan hati supaya kamu bersyukur - berterima kasih." (Surah an-Nahl, ayat 78.).....Ya Allah, aku bersyukur di atas semua yg diberikan dan ditakdirkan untukku....

No comments:

Post a Comment